Website audit: Diagnose van je website

Maak van je website je ultieme verkoopstool

Waar loopt het mis op je website? Waarom blijven de boekingen uit en neemt niemand contact op met je? Dit en nog andere vragen beantwoord ik in een website audit, zodat jij enkel die aanpassingen doet die écht impact maken en conversieverhogend werken.

Wat bekijk ik tijdens deze website audit?

Homepagina

Je homepagina is de meest populaire pagina van je website. Daarom is het mijn eerste ankerpunt van de website audit.

Branding

Sterke brands gaan heel bewust om met hoe ze in publiek verschijnen. Een heldere boodschap in een visueel aantrekkelijk en consistent design is een must-have.

Copywriting

Naast design heeft je copy — of ook je webteksten — de meeste impact op hoe goed je website het doet.

customer journey

Je bezoeker heeft bepaalde verwacht­ingen op je website. Ik bekijk daarom of de flow van je website logisch is en volgens zijn verwachting.

mobiele weergave

Met vaak meer dan de helft van de bezoekers die via mobiele apparaten komen, mag je je mobiele weergave niet verwaarlozen.

SEO

Ik bekijk de basis SEO inspanningen zoals titels, descriptions e.a. Ook de snelheid van je website neem ik onder de loep.

De investering voor een web audit is €250 excl. btw
Werken we daarna samen aan je website? Dan krijg je dit bedrag als korting!

Plan je website audit