Elke goossens — skin experte

Illuri Skincare

Elke Goossens is skin experte en geeft huidadvies. Daarnaast biedt ze 100% efficiënte, duurzame en huidverbeterende producten, op maat van haar klanten. Voor iedereen die geen compromis wilt tussen resultaat, luxe en natuurlijke ingrediënten.

Doelstellingen

Elke heeft als commercieel adviseur een uitgebreide ervaring in de wereld van cosmetische producten. Haar zoektocht naar efficiënte en tegelijk natuurlijke producten begon, toen ze merkte dat veel producten zo’n verwaarloosbaar aandeel actieve ingrediënten bevatte.

Met haar online shop wil ze die merken aanbieden die ook écht huidverbeterend werken en tegelijk duurzaam en natuurlijk zijn.

Met persoonlijk huidadvies wil ze zich profileren als skin experte.

Illuri staat garant voor luxueuze, huidverbeterende cosmetische producten en haar brand uitstraling moet dat ook benadrukken.

Ten slotte moeten bezoekers na een persoonlijk huidadvies eenvoudig de geadviseerde producten kunnen aankopen via de online shop.

Moodboard

Elke stelde zelf een moodboard samen aangezien ze al een heel goed beeld had van wat haar brand moet uitstralen. De zachte en pure tinten benadrukken het natuurlijke en duurzame karakter van haar aanbod.

De romantische toets zorgt voor een vrouwelijk, stijlvol en luxueus geheel.

Kleurenpalet en typografie

Het moodboard zette de toon voor het kleurenpallet: om de luxe en klassevolle uitstraling te bekomen, werkte ik met enkele nudes in combinatie met het complementaire blauw.

Om dit effect te versterken koos ik het lettertype Italiana voor de titels en Nunito Sans voor de lopende teksten.

Silver Pink
#d7b9af
Dark Lava
#554B3A
Charcoal
#2C3F49
Linen
#F5E7E0
Isabeline
#FBF6F4
Cultured
#F0F8F9

Stockfotografie

De fotografie op Elke’s website ondersteunen het natuurlijke en het pure voor de huid. Het gevoel van wellness, zachtheid en beleving primeren in het beeldmateriaal.

De website

De hoofdelementen voor Elke’s website zijn de volgende:

  • De basispagina’s: Home, Over ons, Contact, Merken en Huidadvies
  • De webshop
  • De blog

De webshop

Om bezoekers wegwijs te maken in de shop is er de mogelijkheid om te zoeken op huidtype of op het resultaat dat ze willen bekomen. Daarna kan een bezoeker filteren op merk om het juiste product te kunnen uitkiezen, op maat van zijn of haar huid.

Als perfectionist ben ik heel blij met onze samenwerking!

“Als perfectionist was het voor mij een grote stap. Ik geef niet graag iets uit handen. Het was pas na ons zoomgesprek dat dit gevoel veranderde, Ann‑Sophie begreep mij en het concept dat ik wilde brengen. De vele voorbereidende tools die ze aanreikt hebben mij uiteindelijk overtuigd en daar heb ik tot op vandaag geen spijt van. Integendeel.

Ik maakte me zorgen en had enkele onrustige momenten, want ik had de bedenking wat als de lay-out en het gekozen design niet zou passen of ik hier geen klik mee had, gelukkig was dit niet het geval en zat Ann-Sophie er (even op z’n Antwerps) boenk op 😉

Ik had tijdens onze samenwerking te veel AHA-momenten op te noemen, maar het grootste was met de voorbereidende opdrachten, waarbij ik heel specifiek in de huid van mijn potentiële klant ben gekropen en het besef dat ondanks mijn grote angst, mijn verhaal eentje is waar ik mezelf/zaak in een niche moet gaan plaatsen, omdat daar mijn kracht ligt. Zonder deze aha had de website nooit zo authentiek kunnen worden.

Als perfectionist, ben ik zeker niet de makkelijkste maar toch wist Ann-Sophie ons keer op keer op dezelfde golflengte te krijgen en gaf je opbouwende en inspirerende feedback. Niets was te veel, mijn honderden vragen werden steeds beantwoord en werk super graag met je samen.”

Elke Goossens
Skin expert

Jouw bedrijf verdient ook een website die exact weergeeft wie je bent en waar je voor staat

Ik ontwerp en bouw graag die website voor je, zodat jij je volledig kan toeleggen op je klanten en hen helpt transformeren om bewuster, liefdevoller, energieker en gezonder in het leven staan. Zo maak je een grotere impact en maak je deze wereld opnieuw een stukje mooier.